Två paket menthol tack...

Jag har varit upp till mormor och lämnat av paketen som blev väldigt väldigt uppskattade, det kan ha haft att göra med att hon redan firat lite jul...
Jag fick mitt vanliga kuvert samt ett änglaspel som hon inte ville ha längre. Och en ny kalender från fotografen som är helgonförklarad i familjen. Några nycklar hade däremot inte kunnat kommas ihåg att tas med... Men jag har lämnat av mina.

Jag lämnade av grejerna hemma och gick raka vägen till Bananmannen, som har en kiosk, och köpte två paket menthol (julen är lång) och en cola för att kunna få i mig ännu en tablett.

Det är en halvtimme till Kalle och mitt julsällskap skulle komma lagom till det... Jag känner inte för nåt av det. Vardagsrummet ser ut som skit och så får det vara, jag har inte hunnit duscha och så får det vara. Kanske kan jag tvinga honom att skala och skiva potatisen och ta en dusch då. Jag hatar att skiva potatis, men jag lyckades ju bränna motorn på min matberedare för ett tag sen...
Själv känner jag mest för att kedjeröka och poppa piller som om de vore lösgodis...

Men jag hoppas att alla som vill fira firar och har trevligt och umgås med människor de tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback