Seven days ´til christmas..

Folk börjat tjata om sånt nu. Till och med min granne frågade mig hur jag skulle fira jul! Dessutom bjöd han in mig på fest i januari... Med tillägget "min sambo kommer också men jag bjuder in vem jag vill!". Lite charmigt, återstår att se om jag känner för det.
Men jag lider inte av att inte ha nåt att göra på julen, visserligen kommer den nog att kännas förjävlig men det gör den med eller utan familj...
Möjligtvis kan jag tänka mig att umgås med exet, men han har ju gått upp i rök. Eller blivit inlåst. Jag vet inte..
Och på tal om ex så fortsätter den andra att skicka sina jävla kedjebrev! Vet inte om jag uttryckte mig oklart sist? Nu försökte jag vara lite ironisk, vi får se om det funkar. Jag tvivlar...

Annars är jag mest likgiltig eller irritabel...
Så listan på saker jag irriterar mig på skulle kunna göras lång, så lång..

Jag bad att få tillbaka mina nycklar från min mor, genom min mormor, idag. Hon kontrade enligt uppgift med att begära sina i utbyte. Det kan hon absolut få, inga problem, men jag tycker att hon skulle kunna ha en annan inställning till det hela. På nåt vis har hon väl vridit det hela till att vara mitt fel, jag är ju sån.
Men det får väl vara det så... Bara jag slipper människan!

Vad det gäller mitt Sims liv så har jag nu tre barn... Fy fan vad drygt.. Så här kan det inte fortsätta! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback