O-jul...

De sista julklapparna har kommit och slagits in. Det känns skönt att ha det gjort utan stress.... Inte för att jag känner den minsta julstress. Jag har inte ens haft nån längtan efter julen i år, och det blir ju heller inget firande av den.
Klapparna känns väldigt otvingade också, jag har köpt saker till folk jag tycker om och som jag vill ge nånting till, inte för att man måste för-att-det-är-ju-jul.
Backen ligger fortfarande bar vilket antagligen hjälper hela o-juligheten. Men lite snö skulle jag faktist vilja ha. Kom igen för fan, det är ju vinter.

Äh, nu ringer min kära vän/umgängesterrorist och tvingar ut mig till Barnens Hus i jakt efter en tomteluva till lillkillen och dessutom hotar hon med glögg! Inget annat att göra än att klä på sig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback