Nanna??

Jag har iallafall en unge som älskar mig.. Nanna var iallafall det första han sa när han vaknade idag.
Fast han är ju inte riktigt min. Han är min på det där bra sättet att jag kan lära honom att ha julpapperbollskrig utan att få dåligt samvete... Och så får jag skämma bort honom och jag slipper byta blöjor, än så länge...

Jag fick en massa goda insikter igår när jag försökte somna utan piller... Det gick till slut.
Insikter som hur mycket jag saknar nån att leka med, och därför kan slå på alla växlarna med ovan nämnda barn. Det samma gäller kärlek också, men det visste jag redan.
Sen drömde jag att Molina var jättegravid och vi skulle ses nånstans, och det var ju kul att träffas! Det blir ju inte så ofta annars.. Dags att köra ett gravtest kanske? Sanndrömmar går i släkten..
Men å andra sidan är ju typ alla andra gravida så det kan ju bara ha varit nåt i mitt undermedvetna..

Igår hade vi julmys, jag och min kära vän med familj.. Alla presenter verkar ha varit lyckade! För att inte tala om den blåsningen jag gick på när hon drog med mig till Jysk och handlade en present åt mig mitt under näsan på mig och mumlade "de här ska jag ha på bordet på nyår, tycker du att de är fina??"...
Som vanligt handlade vi på oss en massa mat och ost och grejs som vi inte orkade äta upp.. Sen lyckades vi enas om en film som alla gick med på att se. Helt perfekt..


Kommentarer
Postat av: Molina

Jag är minsann inte alls gravid, och jag tänker inte bli det heller... Så det så! :0) Ska jag befolka världen ensam hade du tänkt? Men jag tycker vi får ta itu med det där fikeriet nu, trevligare att ses på riktigt än i drömlandet... tror jag! :0)

Gott Nytt År!!
Kram/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback