Jag drömmer om Noddy...

Det är inte ett bra tecken.. Noddy är en animerad figur i ett barnprogram.
Men jag får väl skylla mig själv när jag har polare som är två år! Vi tittar mycket på Noddy, och på Nalle har ett stort blått hus. Jag tycker mest om Nalle, han tycker mest om Noddy... Sen leker vi med grisarna och bilarna. Sist hjälptes vi åt att vattna blommorna, det tyckte han var kul.

Idag vaknade jag av att det ringde på dörren.. Jag blev mest chockad än nåt annat. Alla människor vet väl att jag knappast är vaken före tolv och inte öppnar dörren ovaken? Kan ha varit min far i och för sig... Han räknas inte in bland "alla människor", dessutom bor han på landet och bara det säger ju en del... Men jag tycker om honom ändå. Jag tycker mer om honom när han meddelar när han ska komma över...

Jag fick årets första julkort! Det var jättefint och jag satt och funderade en stund på vem som kunde tänkas skicka så fina kort som de dessutom suttit och klistrat på julklistermärken i en liten rad längst ner?
Det visade sig vara från en vän till min mor... Hon ville fika... Låter skumt, men hon är trevlig så det är nog inte omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback