Jag är kass på bloggande..

Tydligen.

Idag faller snön i Västerås. Ordentligt, så den syns alltså...
Jag har varit på stan, det var hemskt, folk överallt. Har redan beslutat att jag absolut inte tänker åka ner i julrushen i år. Förra året skällde jag faktist på en ängel som skrek (eller försökte sjunga) mig rätt i örat. Men det var nog bara en utklädd människa så jag kommer inte till helvetet för det... Dessutom tycker jag inte om när folk skriker åt mig. Och min stubin är inte direkt längre nu för tiden..
Tack och lov för postorder.

Jag borde ringa pappas kärring och höra mig för vad han kan tänkas önska sig i bokväg. Men jag känner inte för det ikväll... Orkar inte med nån utfrågning varken hur det går eller hur jag mår ikväll...

Fan då, jag verkar ha en tvättid ikväll.. Jag som mer planerat in ingenting-görande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback