I won´t be home for christmas...

Jodå, det ska jag. Jag syftade på en jullåt.
Och jag antar att det säger en del om min julkänsla?

Jag sitter och väntar på att få ringa och skälla på hemtjänsten, nåt som jag började med redan igår men idag skulle chefen vara där. Nån måste ju se till att de gör sitt jobb...

De senaste dagarna har varit fulla av mer eller mindre viktiga saker.
Jag har varit borta en del och umgåtts med min umgängesterrorist och hennes grabb. Det är alltid kul men utmattande. Dessutom har jag varit på stan ett par vändor, helt utan att shoppa, både med ovanstående vän och annan.
Jag har varit hos läkaren och styrt upp saker.. Hon är snäll och rar och inte alls som den andra idioten.
Däremellan har jag spelat Sims och där har jag hunnit bli änka, gifta om mig och skaffa två ungar, samt två karriärer. Skönt att kunna göra allt det från soffan!

Igår mådde jag skit och var rädd att jag fått magsjuka eller annan otäck dagisbakterie på halsen men det gick över...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback