Äh, fy fan..

Vad jag är trött på folk..
Internetfolk mest.... Eller internetraggande kanske ännu mera.
Jag är väl förjävla tråkig, men vad fan tror folk?! Sorry, jag är för normal, jag är inte intresserad av att "camma" eller skicka bilder eller traggla över msn med folk som inte har nåt vettigt att säga.
Jag får väl skylla mig själv när jag skaffade ny msn och la ut den. Men det kan ju finnas vettigt folk där ute... Kanske... Eller, inte vet jag, kanske vill jag att folk ska lägga till mig och säga korkade saker så jag får en orsak till att skälla på dem?

Och! Om min msn säger att jag inte är vid datorn så är jag antagligen inte det, skulle jag mot förmodan vara det så vill jag antagligen inte prata iallafall...

Jag sket i tvättiden sist.. Och jag har ännu inte ringt nån angående nåt.
Så är det..
LaMolina kallade det för "full fart" tror jag.... Haha..

Kommentarer
Postat av: Molina

Meh... TVÅ inlägg på kort tid?! Man baxnar! *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback